onsdag 26 maj 2010

Tjoho=)

Hemskt ledsen att jag inte bloggat oftare. Har precis börjat igen på jobbet efter att ha varit hemma i närmare 6 veckor.

Min bantning går verkligen kalasbra och det känns som att fettet smälter bort, haha!

Imorgon ska jag väga mig igen och ta kort, så det ser jag verkligen fram emot.
Senast jag ställde mig på vågen så stod den på 71.9;) NÄSTAN TIO KILO!

Har ändrat kosten en del också, så jag äter enbart kycklingfilé, gurka och majs (så magen får arbeta)

Lovar att bli lika bra på att blogga som att tappa fett;)

Vi hörs imorgon.
KRAM

4 kommentarer:

  1. Men nu väntar ja på före o efter bilder!! Är ju jätte nyfiken! :D
    Mvh Sandra
    Ps ja tänker oxå pröva tomat tabletterna, men kna man bara betala med paypal? Har visa men inte kredit.. :(

    SvaraRadera
  2. kommer du inte få skit om du inte bloggar ? du fick ju tabletterna för att du skulle blogga om hur de går.. ?

    SvaraRadera