lördag 15 maj 2010

Dag 8

Sorry att jag inte uppdaterat på en massa dagar. har varit ute på äventyr och helt glömt bort.
Underbart att dagarna går så jävla fort, likaså viktnedgången.

Jag började på 81kg och idag, åtta dagar senare så står vågen på 74.8!!! Alltså MINUS 6.2 KILO!!
Är helt salig kan jag säga, och mer ska bli=)

Har fått en fråga..
Sandra sa...

Hej! Hur många tableter är det i förpackningen? Och hur länge räcker en förpackning?=)'
MVH Sandra

SVAR: Hej hej. Det är 30 tabletter i en förpackning, och de räcker i 30 dagar. En tablett om dagen, före eller efter frukost. Själv tar jag två timmar innan frukost.

Nej nu ska jag duscha, vi hörs

5 kommentarer:

  1. du ursäkta, men hur beställer man? Hittar ingen kassa på hemsidan :( där står att man ska trycka till höger men de står ju inget om nån kassa nånstans??

    SvaraRadera
  2. Varför bloggar du inte ofta ?

    SvaraRadera
  3. hur mkt har du gått ner ?

    SvaraRadera
  4. är bloggen nerlagd ? vi vill veta vilket resulatat det blev...

    SvaraRadera