lördag 8 maj 2010

Hellelujah. Dag två, jag ska knäcka dig

Igår klockan 06.20 tog jag den första tomatkapseln för den här dieten. Den slank ner helt perfalenta. Lite värre vad det med äppelpulvret man ska dricka. Det kändes som om den innehöll 123 sockerbitar. Sötslisk på morgonen är inget jag rekomenderar. Men vill man vara fin får man lida pin?

Jag upplevde att dessa tabletter började verka efter c:a 30 minuter. Jises amalia. Inget sötsug och ingen hunger och Jävligt törstig! Jiha. äntligen!

Gårddagens kost bestod av en nutrilett ready to drink (orkade bara halva innan det kändes som om jag skulle spy av mättnad) Fem timmar senare blev det 3dl keso. Vart inte sugen på någonting egentligen, men äta bör man annars dör man.

Imorse när jag vägde mig (kunde inte hålla mig) så visade vågen 79.7 d.v.s MINUS 1.3KG!!

Gissa vem som är mer taggad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar