måndag 10 maj 2010

dag nummer 4!

Det är helt otroligt egentligen vad en liten tablett med

Tomato Plant Slim

kan göra. För er som tidigare testat SuperSlim så kan jag starkt rekomendera dessa. Dom är för mig lika bra, om inte bättre.

Den enda "biverkningen" har varit muntorrhet, men det finns inget ont som inte har något gott med sig...jag kan utan problem dricka litervis med vatten som i sin tur "rensar" kroppen.

Jag har smygvägt mig och jag fick rent ut sagt en chock. På torsdag avslöjar jag hur mycket jag har gått ner, för då har jag kört i sammanlagt en vecka. Plus att jag då lägger upp bilder från dagen då jag började och hur jag ser ut efter en vecka.

Har ni frågor osv. så är ni välkomna att slänga in en kommentar så svarar jag i nästa inlägg=)

/T-JÄVLIGT NÖJD! 46 dagar kvar!

3 kommentarer:

  1. åååh, nyfiken på hur mycket du kommer att ha tappat! :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur många tableter är det i förpackningen? Och hur länge räcker en förpackning?=)'
    MVH Sandra

    SvaraRadera
  3. Hur kan dem vara lika bra som superslim??
    Innehåller dem samma ??

    SvaraRadera